Ga aan de slag als Administratief Medewerker!

  • Scherpenzeel
  • 24 - 40 uur
Ik heb interesse

Reageer vandaag nog!

Dit kun je verwachten

  • We bieden jou een flexibele baan tussen de 24-40 uur in de week
  • Een salaris volgens de CAO Beroepsgoederenvervoer op basis van jouw werkervaring
  • Een afwisselende en verantwoordelijke baan
  • Reiskostenvergoeding, pensioenregeling en fietsregeling
  • Ruime mogelijkheden om intern door te groeien
  • 24 vakantiedagen en 8% vakantiegeld van het bruto jaarsalaris
  • We borrelen met elkaar op de vrijdagmiddag en lunchen met een belegd broodje van de Esso

Ons verlanglijstje

  • Je hebt ervaring als administratief medewerker
  • Jij bent organisatorisch sterk, collegiaal en werkt nauwkeurig

Wij zijn Berkhof BV, een familiebedrijf dat in 1967 is opgericht als loonwerkbedrijf. In de jaren tachtig kwam daar mesttransport bij. De mesttransport en -bemiddeling zijn een belangrijk aspect voor Berkhof. Vervolgens kwam er in de jaren negentig een aannemerij bij. Vandaag de dag zijn we als aannemersbedrijf actief in de grond-, weg- en waterbouw. We zijn flexibel door het vervoer van onze eigen materialen, zo kunnen we direct inspelen op de wensen van onze klanten.

Dat wij een familiebedrijf zijn, merk je ook op de werkvloer. De sfeer is gemoedelijk, alles kan gezegd worden en iedereen is gelijk. Dat geldt voor zowel de chauffeurs onderling als het kantoorpersoneel. Bij ons is het altijd gezellig! Onze personeelsvereniging organiseert regelmatig een uitje. Een kerstborrel, groot feest, BBQ of een eigen kartbaan; niets is te gek. De gezelligheid wisselen we af met hard werken. Dit doen we met boerennuchterheid, een grap en een grol.

Ik heb interesse
Aan het werk bij

Zo ziet je dag eruit

08.30
Je begint de dag met een kop koffie en het opstarten van de computer. Als administratief medewerker richt je je direct op taken zoals het bijwerken van de urenregistratie van chauffeurs en het verwerken van inkoopfacturen.
09.30
Na de opstart focus jij je op het sorteren van bonnen van de vorige dag en het doornemen van e-mails. Je richt je vervolgens op het voorbereiden van stukken voor de jaarrekening.
11.00
Terwijl je je verdiept in de stukken vliegt de tijd voorbij. Het is alweer tijd voor een korte pauze. Samen met collega’s geniet je van een goede bak koffie!
11.30
Als je druk bezig bent met de bonnetjes komt er een chauffeur binnen gelopen, zijn bedrijfskleding gaat hard achteruit. Aan jou de taak om nieuwe bedrijfskleding te bestellen zodat de jongens er weer goed bijlopen.
12.30
Lunch! Een is een collega jarig en die heeft lekkere belegde broodjes meegenomen, lekker!
13.00
Na de lunch update je het vakantiedagen overzicht, binnenkort zullen de aanvragen voor de zomervakantie weer binnenkomen dus fijn als er overzicht is.
15.00
De telefoon gaat, een opleidingsinstituut belt. Er zijn een paar chauffeurs die hun code 95 bijscholing moeten gaan doen, daarom heb je wat offertes opgevraagd bij opleiders.
16.00
Nadat je een overzicht van alle optie's naar Willem hebt gemaild ter goedkeuring ga je de laatste inkoop facturen verwerken, zo ben je weer helemaal bij!
17.30
Tijd om de computer af te sluiten en je bij de collega’s in de kantine te voegen. Daar gaan jullie gezellig borrelend het weekend in!

Tijd voor een bakkie

Wil je werken bij een betrokken en gemoedelijk familiebedrijf? Dan is dit de vacature voor jou. Laat ons met een telefoontje of berichtje weten dat je geïnteresseerd bent, dan plannen we op korte termijn een kennismaking in. Hopelijk spreken we je snel!

Kom werken bij het team van

Ik heb interesse

Vul dan hieronder je gegevens in. Wij nemen contact met je op om een afspraak maken.

WhatsApp met Willem van

Ik wil nog meer weten

Heb je vragen, wil je meer weten of twijfel je of je geschikt bent? Stuur Willem een WhatsApp op 06 55 73 45 20 of mail naar willem@berkhofbv.nl.